سیدحسین مومنی، استاد حوزه علمیه قم:
حضرت‌زهرا(س) الگویی برای تمام دوران‌ها 19 بهمن 97
گیلان آنلاین: حضرت فاطمه‌زهرا(س) بزرگ‌زنان عالم است که خداوند در مدح ایشان به رسول خدا فرمود اگر فاطمه(س) نبود تو و علی(ع) و حتی دنیا را نمی‌آفریدم.

"رویداد استارتاپ ویکند پزشکی و سلامت شمال کشور" در گیلان برگزار می‌شود 14 آبان 97
گیلان آنلاین: نخستین رویداد استارتاپ ویکند پزشکی و سلامت شمال کشور آبان امسال در گیلان برگزار می‌شود.

جنجال همسر شهردارسابق/زن صیغه‌ای نجفی نیستم!+عکس 7 آبان 97
گیلان آنلاین: میترا نجفی همسر قانونی دکتر محمد علی نجفی شهردار سابق تهران در واکنش به حواشی اخیر پیرامون دکتر نجفی گفت: هر انسانی یک زندگی خصوص دارد؛ چه آقای دکتر نجفی و هر شخصیت دیگر.

بازتاب بیانات رهبر انقلاب در رسانه‌های خارجی +تصاویر 12 مهر 97
گیلان آنلاین: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران صبح امروز در همایش ده‌ها هزار نفری بسیجیان استان تهران در ورزشگاه آزادی سخنرانی کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:
آیت‌الله خاتمی؛ سخنران مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر شهر رشت 31 مرداد 97
گیلان آنلاین: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان از برگزاری مراسم استانی بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در شهر رشت خبر داد و گفت: این مراسم با سخنرانی آیت‌الله «سیداحمد خاتمی» امام جمعه موقت تهران در سالن اجتماعات بانک صادرات استان گیلان برگزار خواهد شد.

وزیر بهداشت:
از فضاسازی‌ها خسته شدم! 28 مرداد 97
گیلان آنلاین: وزیر بهداشت، اتفاقات جلسه استیضاح علی ربیعی وزیر پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی را «سقوط اخلاقی» توصیف کرد. او همچنین گفت که از فضاسازی‌ها و حاشیه‌پردازی‌ها خسته شده است.


قاتل شهید بهشتی در هلند کشته شد +عکس 9 خرداد 97
گیلان آنلاین: منابع خبری هلند مرگ محمدرضا کلاهی عامل انفجار ساختمان حزب جمهوری را تایید کردند.

استاندار گیلان در سیاهکل:
اولویت اول ما در استان گردشگری است/تنها راه‌حل مشکل زباله، راه‌اندازی زباله‌سوز در سه‌نقطه استان است 19 آذر 96
گیلان آنلاین: ما آمادگی داریم سرپوشه ای که بازاریابی و هماهنگی‌های لازم را برای واحدهای بوم گردی و هتل داری انجام دهد را جوانان و یا شرکت‌های ثبت‌شده به شهرستان بدهیم.


حضور آیت الله قربانی در منزل جوان‌ترین شهید مدافع‌حرم استان گیلان 19 آذر 96
گیلان آنلاین: آیت الله قربانی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با حضور در منزل جوان‌ترین شهید گیلانی مدافع حرم "بابک نوری" با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

ایران ارزان ترین اینترنت دنیا را دارد 30 آبان 96
گیلان آنلاین: نتایج یک بررسی که در 196 کشور جهان انجام شده نشان می دهد ارزان قیمت ترین و مقرون به صرفه ترین خدمات اینترنت دنیا در ایران ارائه می شود.

جهانگیری همچنان در بازداشت است /احتمال ورود قوه قضائیه به قرارداد مهدی طارمی 7 آبان 96
گیلان آنلاین: محسنی اژه‌ای در صد و بیستمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت پرونده جهانگیری، شکایت رئیس دولت اصلاحات از سردار نقدی، قرارداد مهدی طارمی و شرکت‌های تعاونی اعتباری توضیحاتی را ارائه کرد.

تکذیب خبر اعتراض دانشجویان دانشگاه گیلان 1 آبان 96
گیلان آنلاین: رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه گیلان خبر اعتراض دانشجویان دانشگاه گیلان به وضعیت بد غذا را تکذیب کرد و گفت: این خبر یک شیطنت خبری از سوی برخی رسانه‌ها بوده است.

رئیس هیئت تیراندازی سپاه گیلان:
مسابقات تیراندازی "یاد یاران" در رشت برگزار می‌شود 6 مهر 96
گیلان: رئیس هیئت تیراندازی مرکز تربیت بدنی سپاه قدس گیلان گفت: مسابقات تیراندازی "یادیاران" با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس و استعدادیابی در رده های مقاومت بسیج در رشت برگزار می‌شود.

به میزبانی دانشگاه گیلان
همایش ملی ابریشم ایران در رشت برگزار می‌شود 12 شهریور 96
گیلان آنلاین: همایش ملی ابریشم ایران برای نخستین بار به‌صورت جامع شامل تمام علوم مرتبط با نوغانداری به‌همراه نمایشگاه توانمندی‌های ابریشم کشور 27 مهرماه در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.


گفت و گویی مفصل با پرویز فتاح 4 شهریور 96
گیلان آنلاین: رئیس کمیته امداد امام با بیان اینکه مناظره‌های انتخاباتی عمق نداشت، گفت: پیش‌بینی اینقدر تغییر را در احمدی‌نژاد نمی‌کردم.

قطع پای دختر۵ ساله فقط به خاطر ۷ میلیون تومان 24 مرداد 96
گیلان آنلاین: هزینه عمل جراحی «تانیا» دختر بچه پنج ساله که تنها چند روز مهلت دارد تا پایش را عمل کند حدود ۷ میلیون تومان است که البته خانواده وی توانایی پرداخت این هزینه را هم ندارند ...


فتوای جدید آیت‌الله‌ مکارم درباره ازدواج‌ موقت 23 مرداد 96
گیلان آنلاین: از سن سی سال به بالا به شرط اینکه دختر، فرد هوشیاری باشد و بتواند تصمیم بگیرد و مصلحت خود را تشخیص دهد، اجازه پدر لازم نیست.

تکواندوکار گیلانی در لیست مسافران مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان 21 مرداد 96
گیلان آنلاین: تکواندوکار گیلانی با درخشش در رقابت‌های انتخابی درون تیمی موفق شد در لیست اعزامی به رقابت‌های قهرمانی دانشجویان جهان در چین تایپه قرار بگیرد.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان گیلان:
استخدام به معنای حرفه‌ای در استان غیرممکن است دو مورد استخدام به درخواست مدیران ارشد داشتیم/رسانه‌های ما باید بدانند چگونه یک حرف را بزنند تا اتهامی زده نشود 19 مرداد 96
گیلان آنلاین: رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان گیلان بابیان اینکه استخدام به معنای حرفه‌ای در استان غیرممکن است گفت: دو مورد استخدام به درخواست مدیران ارشد داشتیم.

فرمانده نیروی انتظامی شفت:
راکبان موتورسیکلت بیشترین آمار تصادف در شفت را به خود اختصاص داده‌اند/ با پررنگ‌تر شدن نقش مردم پلیس در مأموریت‌ها موفق‌تر است 18 مرداد 96
گیلان آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی شفت به نقش بی‌بدیل مردم در موفقیت مأموریت‌های پلیس اشاره کرد و گفت: راکبان موتورسیکلت بیشترین آمار تصادف در شفت را به خود اختصاص داده‌اند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان:
بذرپاشی در حوزه کودک و نوجوان رشد و تعالی آینده‌سازان را به دنبال دارد 9 مرداد 96
گیلان آنلاین: سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: بذرپاشی در حوزه کودک و نوجوان رشد و تعالی آینده‌سازان را به دنبال خواهد داشت.

امام‌جمعه تالش:
برپایی کلاس مختلط در مقطع دبیرستان برازنده نظام جمهوری اسلامی نیست 3 مرداد 96
گیلان آنلاین:باوجود امکانات نظیر مدارس شبانه‌روزی و مدرسه‌های هم‌جوار برپایی کلاس مختلط در مقطع دبیرستان برازنده نظام جمهوری اسلامی نیست.

افتتاح شعبه‌ ویژه تأمین اجتماعی در شهر صنعتی رشت 2 مرداد 96
گیلان آنلاین: شعبه‌ ویژه تأمین اجتماعی در شهر صنعتی رشت دقایقی پیش با حضور استاندار گیلان به بهره‌برداری رسید.

نگاه مجمع نمایندگان گیلان به ابعاد برجام پس از دو سال/ جدای از تحریم‌ها دستاورد برجام چه بود؟ 2 مرداد 96
گیلان آنلاین: غیرقابل‌اعتماد بودن، نقض عهدهای مکرر طرفین متعهد، برگشتن به فعالیت‌های هسته‌ای قبل از برجام و اقدام متناسب هیئت نظارت بر برجام از مهم‌ترین دغدغه‌های مجمع نمایندگان گیلان است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت:
املاک شهرداری رشت به حراج گذاشته‌شده است/برخی رسانه‌ها دو میلیارد تومان دریافتی دارند/در عملکردها با کسی تعارف نداریم 1 مرداد 96
گیلان آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: اخیراً در پرداخت برخی از بدهی‌های شهرداری رشت به‌گونه‌ای عمل می‌شود که گویی املاک شهرداری را به حراج گذاشته‌اند.

پس از ماه ها مبارزه با سرطان
حبیب‌الله کاسه‌ساز، تهیه کننده ارزشی سینمای ایران درگذشت 28 تیر 96
گیلان آنلاین: کاسه‌ساز تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی چون «پرنده‎باز کوچک»، «او» ، «پروانه‌ای در مه» ، «اخراجی‌ها ۱ و ۲» و همچنین مجموعه‎های «در چشم باد»، «فوق سری» و ... را به عهده داشت.

سردار حاجی‌زاده مطرح کرد
کشته شدن داعشی چینی در حمله موشکی سپاه 28 تیر 96
گیلان آنلاین: فرمانده نیروی هوافضا سپاه گفت: در عملیات لیلة‌القدر و تهاجم موشکی ما به داعش شاهد بودیم حتی تروریست داعشی از کشور چین هم کشته شده است.

خاموشی چندساعته برق بعضی از مشترکین رشت در گرمای طاقت‌فرسای هوا/قطعی برق در محلات حاشیه‌نشین 14 تیر 96
گیلان آنلاین: متأسفانه با افزایش گرما از روز دوشنبه دوازدهم تیرماه شاهد خاموشی‌های چندساعته برق در محلات حاشیه‌نشین شهر رشت ازجمله حافظ آباد، یخ‌سازی و... بودیم که این قطعی برق مشکلات زیادی را برای مردم این مناطق ایجاد کرد.

استاندار گیلان:
14 درصد کاهش بارندگی نسبت به سال گذشته داشتیم 14 تیر 96
گیلان آنلاین: استاندار گیلان با اشاره به اینکه 14 درصد کاهش بارندگی نسبت به سال گذشته داشتیم گفت: آرامش تامین آب کشاورزی در گیلان نباید مانع مطرح نکردن مشکلات این بخش در وزارت نیرو شود.


نامه متفاوت امام موسی صدر به شاهزاده سعودی درباره بقیع 13 تیر 96
گیلان آنلاین: امام موسی صدر در نامه‌ای که به شاهزاده سعودی نوشته از او می‌خواهد که برای سروسامان دادن به قبرستان بقیع اقدام کند.

تلگرام