رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان: چاپ
آیت‌الله خاتمی؛ سخنران مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر شهر رشت
31 مرداد 97 - 16:45

گیلان آنلاین: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان از برگزاری مراسم استانی بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در شهر رشت خبر داد و گفت: این مراسم با سخنرانی آیت‌الله «سیداحمد خاتمی» امام جمعه موقت تهران در سالن اجتماعات بانک صادرات استان گیلان برگزار خواهد شد.

 

 

 

گیلان آنلاین: حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در گفت‌وگو با ایسنا- منطقه گیلان، با بیان اینکه شهادت شهیدان رجایی و باهنر امام امت و ملت را اندوهگین ساخت، تصریح کرد: به‌ شهادت رساندن این دو بزرگوار توسط منافقین کوردل، نقطه عطفی برای وفاق ملی شد و موجب قوام و دوام نظام و آشکارشدن چهره کریه و زشت دشمنان خودفروخته شد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی گروهک تروریستی منافقین از ترور شخصیت‌ها، حذف یاران خدوم معمار کبیر انقلاب اسلامی و تضعیف نظام بود، اظهار کرد: اقتدار بی‌مثال و عزتمندانه ایران اسلامی در چهل سالگی انقلاب اسلامی، ثمره خون پاک رجایی‌ها و باهنر‌ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه چهل سال است که دشمنان نظام برای براندازی نظام اسلامی ایران نقشه می‌کشند و شکست می‌خورند، ادامه داد: منویات داهیانه رهبر معظم انقلاب، هوشیاری مردم و خون پاک رجایی‌ها و باهنرها، نظام را از شر توطئه‌ها و دسیسه‌های شیطانی‌ دشمنان بیمه کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با تاکید بر لزوم بازخوانی و روشنگری وقایع تاریخی سال‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی برای نسل جوان، گفت: با وجود برنامه‌ریزی وسیع و پیچیده اتاق فکر دشمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هدف ایجاد ناامیدی در جامعه، ضرورت همفکر و همراهی رسانه‌ها، فعالان فرهنگی و نخبگان سیاسی استان برای خنثی‌کردن این اقدامات به‌ویژه در فضای مجازی بیش از پیش احساس می‌شود.

وی از برگزاری مراسم استانی بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در شهر رشت خبر داد و خاطرنشان کرد: این مراسم ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۷ شهریورماه و با سخنرانی آیت‌الله «سیداحمد خاتمی» امام جمعه موقت تهران در سالن اجتماعات بانک صادرات استان گیلان برگزار خواهد شد.

این مراسم از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان و با همکاری بسیج کارمندان استان برگزار خواهد شد.

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
تلگرام