اجتماع باشکوه ۶ هزار نفری بسیجیان رشت برگزار می‌شود
1 آذر 02 - 13:05

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ محمد نیک‌فطرت امروز در نشست خبری به‌مناسبت آغاز هفته بسیج با بیان اینکه دستاوردهای طوفان‌الاقصی در دنیا بی‌نظیر بوده است اظهار داشت: افکار عمومی و مردم جهان امروز ماهیت رژیم صهیونیستی را شناختند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت ضمن تشکر از مردم شهیدپرور رشت و گیلان برای حماسه‌آفرینی در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین تصریح کرد: خون‌های پاک ریخته شده در غزه، چهره واقعی سردمداران استکبار جهانی،‌ رژیم غاصب صهیونیستی، آمریکا و حامیانش را برای همگان آشکارتر کرد.

نیک‌فطرت با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج عنوان کرد: ماموریت‌های بسیج حول محورهای مقابله با جنگ نرم، فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی، امنیت پایدار محله و محرومیت‌زدایی انجام می‌شود و در هفته بسیج نیز بالغ بر 700 برنامه توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت اجرا خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به ایمان‌افزایی، امیدبخشی و نشاط‌آفرینی در اجرای برنامه‌ها تصریح کرد: اهدای 50 جهیزیه بین زوج‌های جوان، افتتاح 2 باب واحد مسکن محرومین و اعزام جمعی از دانش‌آموزان نخبه و منتخب شهر رشت به اردوهای راهیان نور از جمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در شهر رشت بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از برگزاری همایش 600 نفره فرماندهان‌ پایگاه‌های مقامت با حضور سردار دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان در هفته بسیج خبر داد و بیان کرد: برگزاری مجمع عالی بسیج شهرستان، میز خدمت با حضور مسئولین، همایش پیشکسوتان تحت عنوان پویش نذر خون و
عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا نیز انجام می‌شود.

نیک‌فطرت برگزاری کارگاه آمورشی خانواده پایدار با همکاری بهزیستی و مرکز مشاوره سپاه را جزو دیگر برنامه‌های هفته بسیج برشمرد و افزود: محفل انس با قرآن کریم و تجلیل از قاریان برتر، مسابقات ورزشی و فرهنگی، نشست‌های جهاد تبیین، دیدار با خانواده‌ معزز شهدا و نشست با فعالان رسانه جبهه انقلاب نیز در لیست برنامه‌ها قرار دارد.

وی از اجتماع 6 هزار نفری بسیجیان رشت همزمان با هفته بسیج در سالن 6 هزار نفری شهدا واقع در میدان انتظام خبر داد و تصریح کرد: سخنران این مراسم سردار نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
تلگرام