570 استاد دانشگاه خواهان عضویت در سپاه قدس شدند
18 دی 98 - 20:20

۵۷۰ استاد بسیجی مراکز دانشگاهی و پژوهشی سراسر کشور خواستار عضویت در نیروی قدس سپاه پاسداران برای نبرد با تروریسم آمریکا و اسرائیل و آزادی مسجد الاقصی شدند.

در متن نامه این استاد بسیجی که خطاب به اسماعیل قاآنی فرمانده جدید نیروی قدس سپاه نوشته شده و  امروز - شنبه - یک نسخه از آن در اختیار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا قرار گرفت، آمده است: ما جمعی از استادان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور ضمن تعظیم به قدرت عظیم آن فرمانده شهید و نیز با تبریک به شما سردار پرافتخار اسلام برای جانشینی مالک اشتر زمان، در خواست می‌کنیم که از دانشگاه‌ها نقل مکان کرده و به آن سپاه با عظمت بپیوندیم تا در گروه‌های عملیاتی، فنی، مهندسی و فرهنگی سازماندهی شویم.

این استادان که عضو جنبش استادی از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور هستند در این نامه به تحولات اخیر کشور اشاره کردند و یادآور شدند: اگرچه دولت جنایت پیشه آمریکا از مرکزیت لیبرال دموکراسی! آغازگر یکی از بزرگ ترین ترورهای سیاسی - نظامی جهان شد اما به دلایل مختلفی از جمله واقع شدن این جنایت در فرودگاهی بین المللی و انجام عملیات ترور مقام رسمی در کشوری ثالث و نیز با وجود دیگر دلایل واضح، اقدام مذکور از حیث فنی فاقد ارزش های عملیات استراتژیک است.

 اعتلای انقلاب اسلامی و اعلای کلمه ملت

در ادامه این نامه اساتید بسیجی تاکید کردند: باوجود این که محور غربی، عربی و عبری از دی ماه ۹۶ تا آبان ۹۸ در پی برنامه ریزی برای انهدام  نظام جمهوری اسلامی بود؛ قدرت لایزال الهی و رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای، صحنه ترور را به یکی از بزرگ ترین تجدید میثاق های تاریخ معاصر ایران و بلکه جهان معاصر بدل کرد تا شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در طلیعة گام دوم؛ خود به تنهایی موتور پیشران اعتلای انقلاب اسلامی و اعلای کلمه ملت شود.

این اساتید بسیجی در نامه خود به فرمانده جدید سپاه قدس همچنین ضمن ابراز تاسف از بروز حادثه کرمان و واقعه شلیک سهوی به هواپیمای بویینگ ۷۳۷ اوکراین با خانواده های این شهیدان راه استقلال میهن ابراز همدردی کردند.

 ۵۷۰ استاد بسیجی مراکز دانشگاهی و پژوهشی سراسر کشور در این نامه یادآور شدند: مکتب امنیتی ایران اسلامی در سطح منطقه و مناسبات بین المللی، ساختار و اندیشه‌ای عاریتی و یا اجاره‌ای نیست بلکه برخاسته از هویت ملّی، انقلابی- ایران اسلامی است؛ الگویی که توحیدی، انسانی، مردمگرا، دانش محور و حکمت بنیان بوده و مشابهی ندارد.

ظرفیت وجودی امامت و فقاهت حکیمانه در جنگ اخیر اراده ها ی ایران و آمریکا

اعضای جنبش استادی بسیج دانشگاه‌های کشور در این نامه خاطرنشان کردند: اگر چه معماری مکتب امنیتی ایران اسلامی مرهون انقلاب علمی و دانش پایگی برخاسته از مجاهدت سلیمانی‌ها و طهرانی مقدم‌ها است؛ اما این دکترین امنیتی درنسبت طولی با ظرفیت وجودی امامتت اسلامی - شیعی قابل حصول شده است.

۵۷۰ استاد دانشگاه های کشور در نامه خود افزودند: ظرفیتی که دانش امنیتی و فناوری های مرتبط را نه غایت و ابزاری سلطه جویانه که در خدمت مراقبت از شکوفایی انسان و الهی شدن او قرار می دهد؛ در این صورت، امامت و فرماندهی چنین مکتب امنیتی، جز در سایة اخلاص، اخلاق، رأفت، گذشت، ایثار و صداقت ممکن نخواهد شد. همچنین رهبر معظم انقلاب با علم به تهدیدات مادی بزرگ ترین ارتش جهان دائر بر هجوم به ۵۲ نقطة ایران، در جمع میهمانان مردمی یوم الله ۱۹ دی در مکانی از پیش اعلام شده یعنی حسینیة امام خمینی (ره) سخنرانی کرده و رسانه ملّی نیز ملزم به پخش مستقیم می شود تا شجاعت ایشان برابر دشمن پیش از پیش عیان شود.

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
تلگرام