* * *

سایت خبری ـ تحلیلی گیلان آنلاین، هم زمان با سالروز عیدالله الاکبر، عید بزرگ شیعیان جهان، عید سعید غدیر خم ( 1390 شمسی )، افتتاح و از این روز فعالیت رسمی خود را در فضای رسانه ای استان گیلان آغار نمود.
گردانندگان گیلان آنلاین با اعتقاد کامل به آرمان های اصیل و ناب انقلاب اسلامی و با تاکید بر گفتمان موثر حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) همچون سنگری کوچک در جبهه ی بزرگ انقلاب اسلامی، اعتلای این آرمانها را وجه همت خود دانسته و خواهند کوشید، همانند دیده بانی هوشیار با رصد ضعف ها و قوت ها و با انعکاس صحیح و هدفمند مباحث و موضوعات راه گشا، کمک حال همه ی دلسوزان و مسئولان استان، برای ساختن گیلانی آباد، توسعه یافته و پیشرو باشند.
گیلان آنلاین خواهد کوشید فرصتی برای همه ی آنان که دغدغه ی رشد و اعتلای این گوشه از ایران اسلامی را در ذهن دارند، فراهم آرد تا به مدد تلاش های همه ی آنان، بستری مناسب در جهت کمک به بالندگی گیلان سرافراز مهیا شود. 
گیلان آنلاین تلاش برای توسعه ی همه جانبه ی گیلان بر مبنای عدالت و معنویت را شعار خود می داند و در این راستا خواهد کوشید تا با کمک همه ی فرهیختگان دیار میرزا کوچک، گام هایی هر چند کوچک، اما به لطف و عنایت حضرت حق، موثر و سودمند بردارد.
گیلان آنلاین تریبونی است برای همه ی آنانی که حرف و ایده و نظری سازنده، در مسیر توسعه ی عدالت محور و معنویت گرای گیلان داشته و دارند و درب های آن صمیمانه به روی معتقدان به این گفتمان گشوده خواهد بود.
امید که این تلاش ها مرضی رضایت حضرت حق بوده و گل لبخند را بر لبان عصاره ی خلقت، حضرت بقیت الله الاعظم ( عجل الله تعالی فرجه الشریف) بنشاند.