شهردار تالش خبر داد چاپ
نصب المان‌های ویژه نوروز در شهر تالش
25 اسفند 94 - 11:37

گیلان آنلاین: شهردار تالش از نصب المان‌های ویژه نوروز قبل از پایان سال جاری در این شهر خبر داد.

 

 

گیلان انلاین: حسن محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تالش با بیان اینکه این شهر برای ورود گردشگران نوروزی آماده است، اظهار کرد: به منظور استقبال از عید نوروز و ایجاد فضای مناسب برای شهروندان و مسافران ستاد نوروزی در شهرداری تشکیل شده است.

وی تعیین کشیک‌های نوروزی و برنامه‌ریزی برای آماده‌سازی عید را از برنامه‌های شهرداری تالش عنوان کرد و گفت: رنگ‌آمیزی جداول و بلوارهای شهری و میادین مشهود است و انجام روکش آسفالت از معضلات و مشکلات چندین ساله و جزء درخواست‌های شهروندان بود که موفق شدیم با چهار تیم آسفالت نسبت به این امر مهم اقدام کنیم.

شهردار تالش گل‌کاری و کاشت بذر چمن برای نخستین بار در این شهر را از دیگر اقدام‌ها برشمرد و افزود: کاشت بذر چمن زیبایی خاصی را به میادین و بلوارها داده و خیابان لادن به صورت کمپینگ برای برپایی چادر مسافران در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های سالم‌سازی گیسوم و قروق و پارک جنگلی سیاه‌داران برای پذیرایی از مسافران آماده‌سازی شده است، تصریح کرد: سفره هفت‌سین بسیار زیبایی نیز در محل پارک شهر میدان امام خمینی (ره) برپا می‌شود.

محمدپور بهسازی و مرمت خیابان‌ها به منظور بهبود عبور و مرور شهری را از دیگر اقدام‌ها برشمرد و یادآور شد: نسبت به شن‌ریزی خیابان و کوچه‌هایی که فاقد آسفالت بودند اقدام شد.

وی با بیان اینکه خط‌کشی خیابان‌ها و معابر به صورت مکانیزه است، تصریح کرد: این پروژه به طول بیش از 30 کیلومتر در حال انجام است.

شهردار تالش جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی و آسفالت معابر شهری و احداث کانال و... را از اقدام‌های این نهاد در سال جاری عنوان کرد و یادآور شد: المان ورودی و خروجی شهر با عنوان «به شهر تالش خوش آمدید» برای نصب آماده شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه جانمایی و محل احداث المان مذکور مشکل وجود داشت، گفت: با هماهنگی‌هایی که با اداره راه و شهرسازی داشتیم جایگاه نصب آن مشخص شده، اما نتوانستیم تا نوروز آماده کنیم و پس از تعطیلات نوروزی اقدام لازم صورت می‌گیرد.

محمدپور از نصب المان‌های میادین شهر تالش ویژه نوروز قبل از پایان سال خبر داد و متذکر شد: نمایشگاه گل و گیاه نیز در پارک اصلی شهر دایر شده که علاقه‌مندان می‌توانند از آن بازدید و خرید کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش نیز با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای ایام نوروز اظهار کرد: گل‌آرایی، چمن‌آرایی محوطه‌های فضای سبز و آسفالت از جمله اقدام‌های انجام شده شورا با همکاری شهرداری تالش است.

علی وانوایی میزان آسفالت معابر میادین را فوق‌العاده دانست و افزود: آسفالت معابر و اصلاح‌سازی بخش زیادی از خواسته‌های مردم است که در سال 95 همت بیشتری در این زمینه انجام می‌شود.

وی نورپردازی این شهر را از اقدام‌های در دست انجام عنوان کرد و گفت: اعتماد سازی مردم برای شهرداری کار بسیار بزرگی بود و با مقدماتی که فراهم شد و تلاشی که شهردار شهر تالش داشت به این مهم دست یافته‌ایم.

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
تلگرام