برگزاری جشن عروسی در اوج بحران کرونا! + عکس 29 اسفند 98
گیلان آنلاین: زوج هندوستانی با وجود شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان اقدام به برگزاری مراسم عروسی خود در یک تالار کردند.    

گفتگو خبرنگار گیلان آنلاین با دکتر سید علیرضا مرتضوی :
در فضای قرنطینگی خانگی چطور اصطکاک های خانوادگی به حداقل برسد؟ 26 اسفند 98
گیلان آنلاین: زندگی در جامعه امروزی پرفراز و فرود است و باید کاری انجام دهیم که خوشی ها در این روزها بیشتر باشد و تلخی ها کم تر .

گفتگو خبرنگار گیلان آنلاین با دکتر سید علیرضا مرتضوی :
تحلیل روانشناختی فیلم جوکر 22 اسفند 98
گیلان آنلاین: فیلمی پرکشش و از منظر هنری و تکنیکی بسیار قابل اعتنا و جذاب است جایی که جایگزینی برای فیلم های قهرمان ساز تاریخ سینما میتواند باشد. 

10 روش تمدد اعصاب برای کاهش استرس 20 شهریور 98
گیلان آنلاین: اگر زندگی پر از استرس آرامش را از شما گرفته، روش های تمدد اعصاب می تواند شما را به زندگی عادی برگردانند. بعضی از این روش ها ، فقط 5 دقیقه و یا حتی کمتر زمان لازم دارد.

چرا ایران یکی از ۱۰ کشور افسرده دنیاست؟ 21 مرداد 98
گیلان آنلاین: تا پایان ‌سال اول متوسطه دوم، شاگرد اول کلاس بود اما در این‌ سال و تابستان پیش از شروع‌ سال دوم، شرایط آرام‌آرام تغییر کرد و «امیرعلی» دیگر آن آدم سابق نبود.  

گفتگو خبرنگار گیلان آنلاین با دکتر سید علیرضا مرتضوی :
مثبت اندیشی گام اول تغییر است 11 مرداد 98
گیلان آنلاین: روانشناسی مثبت اندیش از مطالعه ی تجربیات انتزاعی مثبت مانند: شادی وسعادت و خوش بینی گرفته تا مطالعه و ویژگی های شخصیتی مثبت مانند : شجاعت و حکمت و مطالعه ی نهاد های مثبت که از ساختارهای اجتماعی که میتوانند مدنیت و شهروندی مسولانه را پرورش دهند.

مزایا و معایب آنتی ویروس‌های رایگان 11 تیر 98
این گزارش به مرور و بررسی مزایا و معایب نرم‌افزارهای آنتی ویروس رایگان در سیستم‌های رایانه ای می‌پردازد.

مزایای نرم افزارهای آنتی‌ویروس رایگان رایانه‌ای:

۱. کاهش و صرفه‌جویی در هزینه‌های کاربران رایانه
یکی از مهم‌ترین عواملی که موجب شده است نرم افزارهای آنتی‌ویروس ...

مشاور اقتصادی ترامپ:
هواوی در لیست تحریم باقی می‌ماند 11 تیر 98
صبح روز شنبه، رئیس جمهور ایالات متحده، دونالد ترامپ و همتای چینی او شی جین پینگ، آتش‌بس در جنگ تجاری میان دو کشور را در نشست G20 در ژاپن اعلام کردند اما ظاهرا تنها نکته مبهم باقیمانده در این نشست سرنوشت تحریم هواوی است! مشاور ...

چالش‌های درمانِ روان 2 تیر 98
گیلان آنلاین: «مگه من دیوانه‌ام برم روانشناس؟»، «- بد نیست پیش یه مشاور بری! +‌ دیوانه خودتی!»؛ ... این دیالوگ‌ها را شاید گاه در واکنش دوستان و آشنایان‌تان به توصیه مراجعه وی به یک مشاور یا روانشناس شنیده باشید؛ حتی چه بسا خودتان هم این جملات را گفته باشید.

قابلیت کنترل تلویزیون با چشم! 28 خرداد 98
شرکت آمریکایی ارائه‌دهنده محصولات و خدمات اطلاعاتی، ارتباطاتی و رسانه‌ای "کامکاست"(Comcast) ویژگی "ردیابی چشم"(Eye-tracking) را به مجموعه‌ای از ویژگی‌های کنترل تلویزیون‌های خود افزوده است که این قابلیت کاربران را قادر می‌سازد تا تنها با نگاهشان، تلویزیون را کنترل کنند. به گزارش گیلان آنلاین و به نقل ...

تست خودشناسی: کودک درون شما سالم است یا بیمار؟! 26 خرداد 98
گیلان آنلاین: ازمون روان سنجی پیش رویتان برای شناخت بیش تر با کودک درونتان تدارک دیده شده. برای اینکه بتوایند آن را حس کنید و از این به بعد به گونه ای برنامه ریزی کنید که هر چند وقت یک بار بشود به او سری بزنید، احوالش را سوال کنید و از سلامتی اش مطمئن شوید!  

در مقابل ترس‌کودک چه واکنشی نشان دهیم؟ 11 خرداد 98
گیلان آنلاین: ترس در کودکان در هر سنی، مراحل مختلفی دارد. برای مثال کودک در سن ۶ تا ۸ ماهگی از افراد غریبه و چهره‌های ناآشنا می‌ترسد و به عبارتی غریبگی می‌کند. رفته رفته هرچه بزرگ‌تر می‌شود ترس‌هایش بنا به سنش تغییر پیدا می‌کند.

عکس/ ریش و سبیل‌های عجیب 1 خرداد 98
گیلان آنلاین: مسابقه بین المللی ریش و سبیل‌های عجیب و غریب در آنتورپ بلژیک برگزار شد.  

نشانه های هشداردهنده مشکلات روحی و روانی 21 اردیبهشت 98
گیلان آنلاین: سلامت روان شامل سلامت عاطفی، روانی و اجتماعی است و تاثیر آن بر چگونگی تفکر، احساس وعمل فرد می باشد .همچنین سلامت روان است که تعیین می کند ما چگونه استرس را اداره کرده و درارتباط با دیگران و انتخاب هایمان کمک می کند. سلامت روان در هر مرحله از زندگی مهم است، از دوران کودکی و نوجوانی تا بزرگسالی.

۵ هتل زیبای خیره کننده جهان 19 اردیبهشت 98
گیلان آنلاین: هتلهای در تمام دنیا وجود دارند که برخی از آنها به دلیل محل مناسب خود جذاب هستند، برخی دیگر به خاطر وجود کارکنانی با رفتار مناسب و شایسته و خدماتی و امکاناتی که باعث می شود یک اقامت به یاد ماندنی در آن هتل داشته باشید. اما هتل های زیبا وجود دارد که با تماشای آنها نفس خود را سینه حبس می کنید. این هتلها کدامند؟ با الفبای سفر همراه باشید.  

راه های ساده شاد بودن در زندگی پر مشغله امروزی 15 اردیبهشت 98
گیلان آنلاین: همیشه فرصت هایی تازه برای خوشحال بودن وجود دارد. در اینجا 11 راه ساده را معرفی می کنیم تا خوشحالی را به زندگی روزمره خود اضافه کنید.

ازدواج پادشاه تایلند با رییس گارد محافظانش (+عکس) 13 اردیبهشت 98
گیلان آنلاین:پادشاه جدید تایلند چند روز مانده به مراسم رسمی تاجگذاری خود، با رییس گارد محافظانش ازدواج کرد.

اهمیت و آثار خودشناسی + تست خودشناسی 9 اردیبهشت 98
گیلان آنلاین: در این مقاله خودشناسی،اهمیت خودشناسی و آثار آن را می‌خوانید همچنین در ادامه می‌‌توانید با یک تست شخصیت شناسی به شناخت نسبی از شخصیت خود برسد. این تست شامل مجموعه پرسش‌ها و تحلیل پاسخ‌های آن می‌باشد.

عکس/ خودروی الکتریکی جدید چینی 5 اردیبهشت 98
گیلان آنلاین: نمایش خودروی الکتریکی جدید چینی در نمایشگاه خودروی شانگهای  

چطور می توان از افسردگی خلاص شد و یا آن را درمان کرد 4 اردیبهشت 98
گیلان آنلاین: افسردگی یک حالت روانی (احساسی ) است که همگان در لحظاتی به آن دچارمی شوند.مثل فوت یک عزیز یا نمره کم آوردن و شرایط مشابه که امکان دارد همه افراد در این شرایط حالتی از افسردگی را از خفیف تا شدید را تجربه می کنند.


دانستنی‌هایی درباره چربی بدن 3 اردیبهشت 98
گیلان آنلاین: دو نوع چربی اصلی بدن شامل چربی سفید و چربی قهوه ای می شوند. چربی سفید که معمولا به عنوان بافت آدیپوز شناخته می شود، شایع‌ترین نوع چربی و همچنین شایع‌ترین چربی در بدن انسان است.


عجیب ترین حیوان خانگی یک زن 3 اردیبهشت 98
گیلان آنلاین: یک کره اسب پونی به زن کم بینا کمک می‌کند تا سوار قطار، اتوبوس و مترو شود.


کشف خون مایع در بدن کره اسب 40000 ساله +عکس 3 اردیبهشت 98
گیلان آنلاین: این خون مایع از رگ‌های قلب حیوان یافت شده است. محققان پس از نمونه برداری از خون این حیوان، از بافت بدن او نیز نمونه برداری کردند. جالب آنکه بافت‌های بدن حیوان هنوز هم به رنگ قرمز بودند. 

طرز تهیه خورش غوره بادمجان 2 اردیبهشت 98
گیلان آنلاین: طرز تهیه خورش غوره بادمجان

۱۴ حقیقت روانشناسی که هرگز نمی‌دانستید 31 فروردین 98
گیلان آنلاین: علم روانشناسی آنقدر پیشرفت داشته که حالا بدانیم چطور اعتماد به نفس خود را بالا ببریم، خلاقیت مان را زیاد کنیم، یا امکان ایجاد روابط موفق را بیشتر کنیم.  

طرز تهیه خورش سیرابیج گیلانی 28 فروردین 98
گیلان آنلاین: طرز تهیه خورش سیرابیج گیلانی

طرز تهیه دسر شیر عسلی 24 فروردین 98
گیلان آنلاین: طرز تهیه دسر شیر عسلی


"باج گیری عاطفی" چیست و در برابر آن چه کنم؟ 23 فروردین 98
گیلان آنلاین: باج گیرها که معمولاً از نزدیکان شما مثل نامزد یا همسرتان هستند، ابتدا ویژگی های شخصیتی شما را شناسایی می کنند.

شخصیت‎شناسی از روی مدل قرار گرفتن پا‌ها 22 فروردین 98
گیلان آنلاین: زبان بدن رازهای زیادی را در مورد شخصیت افراد فاش می کند که فرم قرار گرفتن پاها نیز از آن مستثنی نیست. در حقیقت شما با توجه به فرم قرار گرفتن پاهای طرف مقابل تان می توانید اطلاعات زیادی را در مورد او به دست آورید. این بار که در جمعی نشسته اید، به فرم پاهای دیگران دقت کنید، مطمئنا چیزهای زیادی دستگیرتان خواهد شد. ما در ادامه پیامی را که شما می توانید از طریق فرم ایستادن یا نشستن افراد دریافت کنید، برایتان آورده ایم.

طرز تهیه شیرینی قیطونی 22 فروردین 98
گیلان آنلاین: طرز تهیه شیرینی قیطونی

تلگرام