سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان: چاپ
بذرپاشی در حوزه کودک و نوجوان رشد و تعالی آینده‌سازان را به دنبال دارد
9 مرداد 96 - 18:34

گیلان آنلاین: سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: بذرپاشی در حوزه کودک و نوجوان رشد و تعالی آینده‌سازان را به دنبال خواهد داشت.

 

 

 

گیلان آنلاین: محمود قاسم‌نژاد پیش از ظهر امروز در دیدار با سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در محل فرمانداری این شهر اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری کانون و هم‌چنین ورود هدفمند این مجموعه فرهنگی به عرصه‌ فعالیت‌های علمی فرصتی ارزشمند برای آینده‌سازان ایران اسلامی است.

وی با تأکید بر توانمندی مربیان کانون و اثر‌بخشی فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری گفت: شورونشاط حاکم بر برنامه‌ها بستری مناسب برای همراهی خانواده‌ها با این مجموعه‌ فرهنگی فراهم کرده است.

قاسم‌ نژاد با اشاره به خواسته‌های کانون در زمینه توسعه و تجهیز فضا‌های آموزشی، بر همراهی مسئولان استانی با برنامه‌های این نهاد فرهنگی تأکید‌ کرد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان نیز در این دیدار بابیان اینکه نگاه فرهنگی مسئولان مایه‌ دلگرمی فعالان حوزه‌ فرهنگ است اظهار کرد: بذرپاشی در حوزه کودک و نوجوان رشد و تعالی آینده‌سازان را به دنبال خواهد داشت.

ضیائی افزود: توجه مسئولان استانی بستری مناسب برای مجموعه‌های فرهنگی همچون کانون فراهم‌ می‌کند تا بیش‌ازپیش در مسیر ارتقای توانمندی کودکان و نوجوانان گام ‌بردارند.

وی با اشاره به فرصت‌های پیش‌رو و زمینه‌های همکاری‌های مشترک کانون و مسئولان شهرستان ماسال خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان همواره در حال پرسش‌گری هستند و ازاین‌رو ایجاد دریچه‌های تازه در ارائه‌ فعالیت‌های کانون همواره مدنظر تصمیم‌گیرندگان این مجموعه قرار داشته و دارد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با تأکید بر بهره‌گیری کانون از فن‌آوری‌های روز تصریح کرد: کانون همواره از فن‌آوری به‌عنوان ابزاری ارزشمند برای ارائه‌ فعالیت‌های کودک و نوجوان محور بهره گرفته و در این مسیر با برپایی کارگاه‌های علمی و راه‌اندازی سایت‌های کودک و نوجوانان گامی مؤثر برداشته است.

ضیائی با اشاره به سایت کودک و نوجوانان کانون ماسال و تأثیرگذاری آن در افزایش آگاهی‌های مخاطبان بیان کرد: جذب و پایدارسازی عضو از دیگر نتایج مثبت این فعالیت محسوب می‌شود.

ضیائی بیان کرد: تلاش برای افزایش تعاملات اجتماعی کودکان و نوجوانان را از ضرورت‌های فرهنگ‌سازی است و فعالیت‌های کتاب محور کانون بستری مناسب برای تحقق این امر فراهم‌ کند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان افزود: برنامه‌های کانون بر اساس هم‌گرایی میان اعضا اجرا می‌شود و ایجاد زمینه‌های لازم برای حضور مخاطبان در کانون می‌تواند به تحقق هرچه بهتر این امر کمک کند.

وی بابیان اینکه  کانون نگاه ویژه‌ای به مثلت «کانون، عضو و خانواده» دارد افزود: اثر‌بخشی این امر، بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی در گسترش این هم‌گرایی‌ها مؤثر است.

ضیائی با اذعان به اینکه راه‌اندازی سالن نمایش فیلم و هم‌چنین فروشگاه و نمایشگاه عرضه‌  محصولات فرهنگی مهم تأثیرگذار است گفت: همراهی مسئولان در جهت توسعه، تجهیز و بهسازی فضا‌های آموزشی به تحقق این امر کمک می‌کند./فارس

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
تلگرام