فرمانده نیروی انتظامی شفت: چاپ
راکبان موتورسیکلت بیشترین آمار تصادف در شفت را به خود اختصاص داده‌اند/ با پررنگ‌تر شدن نقش مردم پلیس در مأموریت‌ها موفق‌تر است
18 مرداد 96 - 16:51

گیلان آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی شفت به نقش بی‌بدیل مردم در موفقیت مأموریت‌های پلیس اشاره کرد و گفت: راکبان موتورسیکلت بیشترین آمار تصادف در شفت را به خود اختصاص داده‌اند.

 

 

گیلان آنلاین: علی صداقت عصر امروز در جمع اصحاب رسانه شفت به نقش بی‌بدیل رسانه‌ها اشاره داشت و اظهار کرد: نقش بی‌بدیل خبرنگاران در دفاع مقدس و عرصه‌های اجتماعی امروز بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

وی بابیان اینکه رسالت سنگینی بر دوش خبرنگاران است، افزود: خداوند در قرآن به قلم و آن‌کسی که می‌نویسد قسم یادکرده و این بیانگر حساسیت شغل خبرنگاری است.

فرمانده نیروی انتظامی شفت به تقوا و حق‌گویی خبرنگاران اشاره کرد و گفت: حق‌گویی از شاخصه‌های اصلی خبرنگاران است و بی‌شک خداترسی در همه خبرنگاران وجود دارد.

صداقت به حفظ ارزش‌های اسلامی توسط خبرنگاران تاکید و بیان کرد: با توجه به توطئه‌هایی که دشمنان اسلام برای نظام ‌دارند و خانواده‌های ایرانی را تهدید می‌کنند حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب از مهم‌ترین وظیفه‌ی خبرنگاران است.

وی با اذعان به اینکه خبرنگاران زبان گویای مردم و مطالبه گری در جامعه هستند، مطرح کرد: خبرنگاران تصویرگر واقعیت‌ها در جامعه‌اند و تخصص، امانت‌داری و انسجام جامعه از اصلی‌ترین خط‌مشی اصحاب رسانه است.

فرمانده نیروی انتظامی شفت با لزوم فراهم آوری امنیت جامعه با همکاری مردم تاکید کرد و گفت: هر جا نقش مردم در مأموریت‌های پلیس همراه باشد پلیس موفق‌تر است و خبرنگاران بهتر می‌توانند در این نقش کمک‌کننده و درواقع همیار پلیس باشند.

صداقت بابیان اینکه تأمین امنیت در جامعه از مهم‌ترین مأموریت پلیس است، گفت: تاکنون 25 نشست و جلسه آموزشی در راستای ایجاد امنیت از طریق برنامه‌های فرهنگی در محلات برگزار کرده‌ایم.

وی با اشاره به برگزاری 9 نمایشگاه عفاف و حجاب و پیشگیری از اعتیاد در شهرستان گفت: بیش از 15 بنر در مقابله با ناهنجاری‌ها و سرقت و همچنین ارتقای فرهنگ راهور در سطح شهرستان نصب‌شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شفت با اشاره به پخش بالغ‌بر دو هزار بروشور در مدخل‌های ورودی شهرستان، گفت: با ایجاد برنامه‌های فرهنگی 5 مرحله بسته فرهنگی توزیع کرده‌ایم.

صداقت بابیان توریست پذیر بودن شهرستان شفت و احیاء امربه‌معروف در جامعه گفت: با همکاری سپاه، اوقاف و تبلیغات اسلامی در ارتقای امنیت اجتماعی و تذکرات لسانی اقدامات قابل‌توجهی در شهرستان انجام‌گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات پلیس در چهارماهه گذشته در مقایسه با سال گذشته گفت: با مشارکت مردم شهرستان توانستیم با کاهش 3 درصدی سرقت مواجه شویم که از الطاف خدا و همکاری مردم بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی شفت همچنین به کشف مواد مخدر در اجرای طرح پاک‌سازی با محوریت روستاها و محلات شهرستان خبر داد و گفت: با همکاری با پلیس مواد مخدر و مردم توانستیم کشفیات مواد مخدر را 300 درصد افزایش دهیم.

صداقت بابیان اینکه در برخورد با صنوف متخلف 100 درصد رشد داشته‌ایم و اصناف متخلف پلمپت و یا پلمپ موقت شده‌اند، گفت: در سطح شهرستان شفت 36 درصد کشفیات قاچاق چوب و 450 درصد کشفیات قاچاق سوخت رشد یافته است.

وی بابیان اینکه 50 دستگاه خودروهای متخلف در شهرستان شفت توقیف‌شده‌اند گفت: 360 دستگاه موتورسیکلت در شهرستان شفت طی چهار ماه اخیر توقیف‌شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شفت همچنین به آمار بالای تصادفات در شفت انتقاد کرد و گفت: بیشترین تصادفات فوتی و جرحی مربوط به موتورسواران و استفاده نکردن از کلاه ایمنی است.

صداقت بابیان اینکه در دستگیری معتادین 36 درصد رشد داشته‌ایم، افزود: مردم شهرستان مجموعاً بالغ‌بر 3060 تماس با فوریت‌های پلیس داشته‌اند که نسبت به گذشته 30 درصد افزایش‌یافته است./فارس

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
تلگرام