دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان گیلان: چاپ
غربالگری ۸۳ درصد مردم گیلان در طرح مبارزه با کرونا؛ ۷۶ درصد افراد مشکلی نداشتند
26 اسفند 98 - 00:00

گیلان آنلاین: ۷۶.۳۶ افراد شرکت کننده در طرح مشکلی نداشتند.

 

 

گیلان آنلاین: ارسلان سالاری امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در گیلان اظهار داشت: از ابتدای آغاز طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در گیلان تاکنون 83.3 درصد از جمعیت استان غربالگری شدند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان گیلان تصریح کرد: با توجه به میزان غربالگری افراد نسبت به جنعیت گیلان 80.78 درصد خانوار تحت پوشش استان گیلان در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا غربالگری شدند و وضعیت سلامتی آنها بررسی شد.

وی با اشاره به مشارکت خوب مردم گیلان در طرح مذکور خاطرنشان کرد: 72.43 درصد از جمعیت کل استان گیلان در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا شرکت کردند که این آمار خوب جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید

سالاری اظهار داشت: 2.73 از مردم گیلان در سه روز گذشته با سامانه تلفنی درنظر گرفته شده برای بیماران کرونایی تماس گرفتند و وضعیت 88.76 درصد از جمعیت نیز در طرح غربالگری به‌صورت فوری پایش شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا افراد به منظور شناسایی بیماران و ارائه مشاوره به افراد مشکوک مورد پایش قرار می‌گیرند و از مجموع شرکت کنندگان در طرح غربالگری کرونا در گیلان 76.36 درصد مشکلی نداشتند.

 

 

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
تلگرام