آیت‌الله فلاحتی در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد: چاپ
دانشگاه آزاد در مسیر تمدن سازی اسلامی به‌نظام کمک کند
23 دی 97 - 19:03

گیلان آنلاین: بنیان دانشگاه آزاد را امام (ره) با پسوند اسلامی گذاشت و در مسیر تمدن سازی اسلامی باید به‌نظام کمک کند.

 

 

گیلان آنلاین: آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تسلیت حادثه تلخ جان باختن دانشجویان دانشگاه آزاد اظهار کرد: بی‌مهری‌هایی نسبت به دانشگاه آزاد اسلامی‌شده و نباید این اتفاق می‌افتاد.

وی با تأکید بر متانت و عفاف در گفتمان‌ها بیان کرد: سبک‌رفتاری و گفتمان‌ها باید بر اساس اسلام باشد و اگر نقدی وجود دارد باید طبق مبنای شرع مقدس انجام شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه بنیاد دانشگاه آزاد را امام (ره) با پسوند اسلامی گذاشت افزود: با ورود آقای ولایتی تحول خوبی در دانشگاه آزاد ایجادشده اما بی‌مهری‌هایی به او شده است.

فلاحتی گفت: قرار بود دانشگاهی در جامعه اسلامی شکل بگیرد که در مسیر تمدن اسلامی باشد و باید بتواند در مسیر تمدن سازی اسلامی به‌نظام کمک کند.

وی با بیان اینکه امیدواریم با آمدن آقای ولایتی آرمان‌هایی که امام (ره) داشتند، دانشگاه آزاد اسلامی به آن آرمان‌ها برسد خاطرنشان کرد: وجود جوانان پابه‌رکاب در نظام اسلامی جای افتخار است و باید به مردم رسیدگی شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر لزوم توجه دانشگاه بر رفتار و کردار دانشجویان تصریح کرد: پدر و مادرها فرزند خود را به دانشگاه آزاد اسلامی می‌سپارند و دوست ندارند فرزندانشان ولنگار شوند.

وی بر تربیت جوانان طبق مبنای دین در دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد و گفت: دانشگاه آزاد از مردم است و باید در خدمت مردم باشد.

ایجاد رویکرد جدید در دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در دیدار مذکور اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه اجتماعی منحصربه‌فرد است.

محمدمهدی طهرانچی دانشگاه آزاد را مولود انقلاب عنوان کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی طوری در کشور گسترده شده که اثرگذاری آن بسیار بالا است.

وی با تأکید بر ریل‌گذاری صحیح در دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در فضایی که دشمن به دنبال تزریق ناامیدی بین جوانان است بنا را بر این گذاشتیم مسائل تعلیم و تربیت و امیدبخشی را در جوانان ترویج کنیم.

طهرانچی با بیان اینکه امید به زندگی، اشتغال و ازدواج دغدغه جوانان است افزود: نزدیکی به علما و مردم رویکرد جدید دانشگاه آزاد است.

 

 

منبع: فارس

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
تلگرام