یادداشت تند مهدی کوچک زاده خطاب به جهانگیری
30 مهر 97 - 00:00

 

گیلان آنلاین: آقای جهانگیری!

عملکرد ضعیف و وعده‌های کذب شما باعث شده تا دیگر رفقایتان هم قبولتان ندارند! 

 

 

 

گیلان آنلاین: ما ملت إن شاالله با هم متحد و منسجم است و از ایران دفاع خواهد کرد اگر شما بگذارید!

 آقای جهانگیری!

آن زمان که با وجود شرایط سخت اقتصادی حاکم بر مردم، از دختر مظلوم وزیر که در کار واردات لباس بچه برند بود دفاع می‌کردید،

آن زمان که گیرندگان حقوق نجومی را ذخائرنظام نامیدید، آن زمان که حضور فرزندانتان و آقازاده ها در کشورها روی تصمیماتتان در سیاست خارجی تأثیر داشت، آن زمان که به جای خدمت صادقانه و خستگی‌ناپذیر مشغول بررسی لیست قیمت ها بودید، آن زمان که با پول و پارتی برای نابودی امید مردم لیست امید می‌بستید و مجلس را بازیچه اهداف سیاسیتان می‌کردید، آن زمان که برای تفوق بر رقیب در انتخابات ریاست جمهوری به چهره نظام چنگ کشیدید،

آن زمان که برای لاپوشانی بی‌عرضگی‌هایتان ناجوانمردانه هر تهمت و توهینی را که خود شایسته آن بودید همراه با مشتی احمق و ساده‌لوح نثار دولت احمدی نژاد کردید، و . . . .

باید می‌دانستید که مردم با کسی عقد اخوت نبسته‌اند،حالا هم برای آنکه آخرتتان را سیاه‌تر نکنید و برای آنکه مواجه با “لَعَلِّی أَعْمَلُ صَالِحًا فِیمَا تَرَکْتُ ۚ کَلَّا ۚ إِنَّهَا کَلِمَةٌ هُوَ قَائِلُهَا ۖ وَمِنْ وَرَائِهِمْ بَرْزَخٌ إِلَىٰ یَوْمِ یُبْعَثُونَ” نشوید، اگر راست می‌گویید و می‌توانید از شهوت قدرت و مقام دل بردارید دست از کاری که صلاحیت و شایستگی و عرضه آن را ندارید بشویید و با عذرخواهی از پیشگاه ملت خصوصاً و به طور مضاعف از مردمی که به شما رأی دادند و به جای امید خیانت دیدند، بروید و‌ مشغول کار دیگری بشوید!

من آنچه شرط بلاغ است با تو می‌گویم / تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال! 

دکتر مهدی کوچک زاده

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
تلگرام