بفرمایید تجاوز/ فرش قرمز برای داعش
11 اردیبهشت 96 - 00:00

گیلان آنلاین: کرباسچی؛ مفسد اقتصادی با ژست روشنفکرانه و دلسوزانه در ستاد روحانی به حضور مدافعان حرم در سوریه تهاجم کرد و آن را بیهوده خواند!

 



گیلان آنلاین: بازرگان می‌خواست با مذاکره مسئله را حل کند. اما همچنان بچه های پاسدار در کردستان به دست کومله سربریده می شدند‌، ؛ او با زمان دادن به آنها به بهانه مذاکره، فقط اجازه داد بیشتر تجهیز شوند و بیشتر جنایت کنند!

جماعت به ظاهر اصلاح طلب و مجموعه کاسب و بازرگان کارگزاران! دنباله ی رو همان نظریه فاجعه بار هستند. اما چرا؟ بماند.

کرباسچی؛ مفسد اقتصادی با ژست روشنفکرانه و دلسوزانه در ستاد روحانی به حضور مدافعان حرم در سوریه تهاجم کرد و آن را بیهوده خواند! هرچند روشن است دغدغه او نه ملت است نه جوانان این کشور. که اگر بود باید زبان به تجلیل از مدافعان و پاسداران امنیت کشور میچرخاند!

به بهانه یک مشت رای، حافظان امنیت کشور و خانواده های داغدار آن ها را به طعنه و کنایه میگیرد و کارنامه خالی دولت مطبوعش را این چنین با پایمال کردن خون شهدا رنگین می کند!
دولت تحقیر ی که کارنامه ای مشعشع از دفاع از حقوق ایرانیان دارد. از تجاوز به جوانان ایرانی تا تجاوز به مادر در مقابل دیدگان فرزند تا دستبند زدن کودک ایرانی تا کشته شدن حاجی ها تا اخراج دانشجویان از دانشگاه های اروپا، برهنه کردن زنان ایرانی و توهین به معلمان در فرودگاه و بدعهدی غربی ها و و و..

جماعتی که به جای دیپلماسی و گرفتن حقوق ملت در مقابل کشورهای دسته چندم منطقه هم زانو زدند! دیپلمات هایی که در مذاکره با دولت سعودی، نتوانستند حقوق حاجی های های مظلوم کشته شده در منا را بستانند؛ چگونه می توانند با مذاکره، داعش؛ فرزندان وحشی وهابیت را متوقف کنند تا به پشت مرزهای ایران نرسد!!

مدعیانی که با دیپلماسی خنده و ذلیلانه دستاورد سال ها تلاش جوانان این کشور، که با خون خود پروانده بودند را به چشم برهم زدنی با بتن پر کردند! بی شک اگر راهی پیدا کنند کشوررا نیزبه چنین سرنوشتی دچار کرده و خون صدها هزار شهید انقلاب و دفاع مقدس، شهدای مرزبان، مدافعان حرم و هر وطن پرستی که قطره خونش برای حفاظت از ایران ریخته شد را به باد می دهند!

آقای کرباسچی کاسب، دیپلماسی بدون‌ قدرت نظامی و استحکام درونی یک بلوف تهوع آور و دیاثت محض است! دیپلماسی نرم افزار است و دیپلمات ها آنچه از قدرت کاشته شده را برداشت و مدیریت می کنند
سرنوشت ملت اگر دست چنین نانجیبانی بود که سال هاست در راس اجرایی کشور مشغول برنامه ریزی برای بهتر متنفع شدن از بیت المال هستند، اکنون داعش مشغول فروش نوامیس این کشور در بازارهای منطقه بود و شاید عده ای از آن ها هم شریک کاسبی! و این حرف ها همان نسخه ای است که بنی صدر خائن برای ملت پیچید؛ ما باید زمین بدهیم و زمان بخریم برای گفتگو و مذاکره ... و نتیجه اش شد فاجعه قتل عام مردم!

وای بر حال آن ها که برای چنین مفسدانی کف و سوت میزنند! شاید میخواهند تجربه کنند آنچه گذشتگان دیدند  و آنچه این روزها در کشورهای همسایه و حتی اروپا شاهد آن هستند!
لحظه هایی پر از وحشت و ویرانه ای که هر روز در گوشه ای از آن، سرهای عزیزانشان از بدن جدا شود و کودکانشان در خون بغلطند!

سلام بر شما ای مدافعان امنیت کشور که ارامش هر روزه ما مدیون رشادت ها و مقاومت شماست ، سرتان به سلامت باد و ارباب بی سرمان نگهدار سرهاتان.



نویسنده: سجاد مجاهدی
به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
تلگرام